יום רביעי, 18 בנובמבר 2009

איך ליצור חברויות חדשות בפייסבוק באופן כזה שישאיר טעם של עוד?

איך ליצור חברויות חדשות באופן כזה שישאיר טעם של עוד?

כאשר אתם פונים ומבקשים חברות עשו זאת לאחר שהצצתם בפרופיל של האדם שהצעתם לו חברות ומצאתם משהו משותף לכם ולו שמושך אתכם.

אולי מקום המגורים, אולי העיסוק, אולי התמונה שלו, משפט מעניין שכתב, ספר שקרא

(בדיוק כמו בחיים האמתיים)
כאשר אתם פונים אל החבר ומבקשים חברות
ADD AS A FRIEND
כתבו לו משהו אישי בהתאם למה שמצאתם שמושך אתכם

למשל:

הי קובי, ראיתי שגם אתה גר בחיפה ואני חדשה בעיר ומחפשת להכיר יותר אנשים. אני אשמח לחברות.

סיימו את המשפט באופן כזה שיגרום להמשך תקשורת.
למשל, שאלה יכולה להוביל לצעד כזה

אז בהמשך לדוגמא הקודמת:

הי קובי, ראיתי שגם אתה גר בחיפה ואני חדשה בעיר ומחפשת להכיר יותר אנשים. אני אשמח לחברות.
מאיפה אתה בעיר? במה עוסק?

מנסיון, זה יגרום לקובי להשיב לכם

זו רק דוגמא, והפניות הן משתנות בהתאם לאדם שאתם פונים אליו ובהתאם לאישיות שלכם. יתכן ופחות מעניין אתכם להשתמש בשאלה שבדוגמא. אבל מטרתי היא להעביר לכם את העקרון

גם כאשר פונים אליכם חברים ואתם נוטים מיד לאשר אותם פשוט כך,
עשו צעד אחד מעבר
הכנסו לפרופיל של אותו אדם, חפשו משהו משותף ואז כתבו לו על הקיר או בהודעה פרטית ברכת שלום עם משהו אישי

למשל:
תודה אורית על בקשת החברות, אני רואה שאת רקדנית, גם אני רקדתי המון שנים בעבר. ואני רואה שיש לנו גם מלא חברים משותפים בתחום ..איפה למדת? בסמינר הקבוצים?

שאלות שכאלה יוצרות מצב של תקשרות , של הזמנה לתקשורת, לקשר, לשיחה

והרי זו המטרה שלנו ברשת חברתית, להתחבר לאנשים.

כל אחד הוא לא רק שם ותמונה אלא אישיות שלמה בפני עצמה.
אנשים מתחברים לאנשים ונמשכים אל דברים משותפים שיש להם כרגע או שהם רוצים שיהיה להם

אנו לא רוצים שתהיה לנו רשימה של אלף חברים אבל שלא יהיה לנו שום קשר איתם
אתם תראו שאתם תזכרו את אלה שפנו אליכם, וגם הם יזכרו אתכם כי יש כאן משהו אישי
כמובן שלאחר הקשר הראשוני יש עוד עבודה לעשות אבל את זה נשמור למאמרים הבאים

ליפז מושקט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה