יום שבת, 8 באוגוסט 2009

עוד כמה משפטים שישאירו את הלקוחות שלנו דורכים במקום +פתרון

אני כבר מכיר את זה,
כבר שמעתי על זה,
כן כבר סיפרו לי.
כן, זה כבר שנים קיים...
את לא מחדשת לי כלום


זה שפעם אחת שמעת שם של מוצר או שירות מסויים אינו אומר ש:

צרכת אותו או יישמת את מה שלימדו אותך
לא מספיק לדעת שספורט טוב לבריאות. אם אתה מכיר בעובדה שקיימים מכוני כושר אבל אתה לא משתמש בהם..לא שיפרת את הבריאות שלך

צרכת אותו לאורך מספיק זמן כדי לראות תוצאות
בהמשך לדוגמא מקודם, אם נרשמתם לחדר הכושר והלכתם פעם אחת זה לא מספיק זמן כדי ליצור מומנטום ותוצאות או בכלל להרגיש את החוויה. מעבר לזה שאולי בפעם הראשונה שהלכתם הייתם עם מצב רוח ממש רע ולא ראיתם ולא נהניתם בכלל . תנו צ'אנסים

יישמת את השירות בצורה נכונה
יתכן והלכת לחדר כושר לאורך חצי שנה, אבל לא הקשבת למאמן שהדריך אותך ועשית כל פעם הליכה במהירות של 10 קמ"ש במשך רבע שעה. אתה לא השגת את התוצאות הרצויות. ברור שדעתך על חדר הכושר תהיה לא טובה.
אבל האם זה חדר הכושר או מה שאתה עשית עימו?

חברים,
הפתרון: שאילת שאלות נכונות + הקשבה

כמאמנים, מנהיגים, מובילים..על מנת לעזור למי שנמצא מולכם שאלו אותו את השאלות הנכונות:
כאשר מישהו אומר לכם שהוא כבר שמע על המוצר שלכם שאלו:
מתי שמעת?
יתכן ושמע לפני 5 שנים ומאז המוצר עבר פיתוח..הוא כעת נוזל במקום מוצק והוא כעת מתאים לו

כאשר מישהו אומר שכבר יודע /צרך/השתמש שאלו:
מה אתה יודע?
מה עשית?
לאורך כמה זמן?
האם אתה מרוצה?

אם אינו מרוצה מהתוצאות יש מקום להראות לו דרך חדשה.
זכרו שהתנגדות זו שאלה בתחפושת. התנגדות מובילה אתכם לפתרון, התנגדות אומרת שמי שמולי רוצה לדעת את הדרך.
חשוב מאד לזהות את ההתנגדות האמיתית ולטפל בה. פעמים רבות אנו מטפלים בשאלה שכלל לא שאלו אותנו.
אז איך מזהים התנגדות אמיתית?
על זאת ועוד בפעמים הבאות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה